"Fra Lippo Lippi": the real thing |
PDF
|
Σπύρος Ι. Ηλιόπουλος, Λιάνα Σακελλίου |
7-16 |
Ο νεαρός Σπύρος Μελάς δραματογράφος ή τα κριτήρια της σκηνικής επιτυχίας την εποχή του Θεάτρου των ιδεών: μία επανεξέταση |
PDF
|
Walter Puchner |
17-109 |
Το μοντέλο και η εφαρμογή του: "Ο Καυκασιανός κύκλος με την κιμωλία του Μπέρτολτ Μπρεχτ και "Η ιστορία του Αλή Ρέτζο" του Πέτρου Μάρκαρη |
PDF
|
Λίλα Μαράκα |
111-131 |
Κοσμολογία και πολιτική στα αποσπάσματα του Ηράκλειτου |
PDF
|
Παναγιώτης Μ. Φαναράς |
133-150 |
Η θάλασσα στο "Καλοκαίρι" και τους "Γάμους" του Albert Camus |
PDF
|
Έλση Μπακονικόλα - Γιαμά |
151-156 |
Analyses pragmatiques des structures: Imperativ/Futur et C'est...Qui/Que utilisées dans des contextes particuliers |
PDF
|
Μαρία Μπεζαΐτη - Παπαδάκη |
157-175 |
Ο Τόπος και το ακίνητον του Τόπου |
PDF
|
Γ. Σαγιάς |
177-194 |
Σαγήνη και θάνατος στη "Σαλώμη" του Oscar Wilde |
PDF
|
Έλση Μπακονικόλα - Γιαμά |
195-200 |
Thucydides' re-evaluation of the past |
PDF
|
Εμμανουήλ Ι. Μικρογιαννάκης |
201-216 |
Symbols of the transforming experience in Vaughan's religious poetry: an approach through analytical phychology |
PDF
|
Σπύρος Ι. Ηλιόπουλος |
217-236 |
Les femmes de sérénité: caractères et destinées dans le roman d'Ilias Venezis |
PDF
|
Emmanuelle Moser - Karagiannis |
237-272 |
Το τραγούδι του γεφυριού της Άρτας ως γέφυρα μεταξύ δημοτικής ποίησης και δράματος (Ηλ. Βουτιερίδης, Π. Χορν, Κ. Καζαντζάκης, Γ. Θεοτοκάς κ.ά.) |
PDF
|
Γιώργος Π. Πεφάνης |
273-323 |
Die Entwicklung der Tapferkeit (της αρετής) als pädagogisches Prinzip des griechischen Geistes |
PDF
|
Αντώνιος Α. Ρήγας |
325-334 |
"Φίλα με μ'αυτά τα κόκκινα χείλη": ο βαμπιρισμός ως έκφραση σεξουαλικής ενέργειας |
PDF
|
Βαγγέλης Αθανασόπουλος |
335-356 |
Η θέση του μαθήματος της οικιακής οικονομίας στο αναλυτικό πρόγραμμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: σκοπός και στόχοι της διδασκαλίας του |
PDF
|
Αιμιλία Βλαχογιάννη |
357-375 |
Prop. I, 8B, II, 13B: ο ελεγειακός ποιητής σύντροφος του ελεγειακού εραστή |
PDF
|
Βάιος Κ. Βαϊόπουλος |
377-396 |
Αγωγή υγείας και νεανική παραβατικότητα: η αγωγή και η προαγωγή της υγείας ως μέσα πρόληψης της νεανικής παραβατικότητας |
PDF
|
Βασιλική Σ. Ιωαννίδη |
397-406 |
Lawrence Durrell's Greece: a personal landscape |
PDF
|
Δήμητρα Παπάζογλου |
407-432 |
Der Geschichtsunterricht: Gedanken über eine stärkere Modernisierung der Funktion der Lehrmethoden dieses Faches |
PDF
|
Γεώργιος Στ. Βαγιανός |
433-463 |
Merging philosophy and literature: Satre, Camus and Beckett |
PDF
|
Άννα Δεσποτοπούλου |
465-480 |
Le silence dans la communication: marqueur pragmatique |
PDF
|
Αικατερίνη Παπουτσά |
481-489 |
Ο Μ. Αλέξανδρος ως πρότυπο μονάρχη κατά τους ρωμαϊκούς χρόνους |
PDF
|
Ελένη Καραμαλέγκου |
491-507 |
Sources, technique et objectifs des dialogues voltairiens |
PDF
|
Αθηνά Αργυροπούλου - Σκουριώτη |
509-518 |
Ο επικοινωνιακός χαρακτήρας διδακτικών εγχειριδίων γλώσσας: κριτήρια αξιολόγησης |
PDF
|
Φρειδερίκη Μπατσαλιά |
519-528 |
Η πρόσληψη της δραματουργίας του Maurice Maeterlinck στην Ελλάδα |
PDF
|
Πολυξένη Α. Γούλα - Μητάκου |
529-551 |
Η χειροτεχνία και ιδιαίτερα το κέντημα στα ελληνικά λαϊκά παραμύθια |
PDF
|
Βαρβάρα Κουταβά - Δεληβοριά |
553-564 |
Πραγματολογία και δεύτερη γλώσσα κοινωνικοποίησης |
PDF
|
Φρειδερίκη Μπατσαλιά |
565-586 |
Η αναβίωση της ελληνικής αρχαιότητας στην ευρωπαϊκή κοινωνία και τέχνη του 19ου αιώνα |
PDF
|
Ελένη Γέμτου |
587-604 |
ΠΑΡΟΥΣΙΑ: σειρά αυτοτελών δημοσιευμάτων |
PDF
|
|
605-607 |
Κατάλογος μελών του Συλλόγου Διδακτικού Πρσωπικού της Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών |
PDF
|
|
609-616 |