Η παραγωγή του κοινωνικού χώρου ως διαδικασία συγκρότησης θεωριών για την εκπαίδευση
Περίληψη
Η εργασία αυτή αρχικά παρουσιάζει ορισμένα στοιχεία των θεωρητικών εργασιών των Henri Lefevre, Fredrick Jameson και David Harvey που υποστήριξαν ότι ο χώρος είναι προϊόν της εξουσίας και της πολιτικής. Στη συνέχεια, αναδεικνύει την αναγκαιότητα η Κριτική Παιδαγωγική να περιλαμβάνει κατευθύνσεις οι οποίες συνδέονται με την κατανόηση του χώρου ως κοινωνικά παραγόμενου και βοηθούν τους μαθητές να αναγνωρίσουν τους τρόπους με τους οποίους οι χωρικές διευθετήσεις χρησιμοποιούνται στην κυριαρχία και την καταπίεση.
Πλήρες Κείμενο:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.26247/kritekp.1.2244
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.