Αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών και πολιτικός λόγος τη μεταμνημονιακή περίοδο
Περίληψη
Το άρθρο ερευνά τον δημόσιο λόγο για την αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών κατά τη μεταμνημονιακή περίοδο, από τον Αύγουστο του 2018 μέχρι τον Ιούλιο του 2021. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσδιορίζεται ως ένα δίπολο που αφ’ ενός εκλαμβάνεται και υποστηρίζεται ως διαδικασία βελτίωσης του εκπαιδευτικού και εν γένει του εκπαιδευτικού συστήματος και αφ’ ετέρου λειτουργεί ως μηχανισμός ελέγχου και συρρίκνωσης των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών που έχει αντίκτυπο στην εκπαιδευτική τους αυτονομία, στις οικονομικές τους απολαβές και στη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος.
Πλήρες Κείμενο:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.26247/kritekp.4.2385
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.