Ο κοινωνικός ρόλος της γυναίκας στο Βυζάντιο |
PDF
|
Αγνή Βασιλικοπούλου - Ιωαννίδου |
7-18 |
Πλάτων: άνθρωπος και φύση |
PDF
|
Νικόλαος Χρόνης |
19-34 |
A propos du discours rapporté |
PDF
|
Μαρία Μπεζαΐτη - Παπαδάκη |
35-44 |
Ο πρόλογος "Για το ρωμαϊκό θέατρο" (1900) του Ψυχάρη: ένα ιδιότυπο μανιφέστο του "Θεάτρου των Ιδεών" |
PDF
|
Walter Puchner |
45-83 |
"Ο περί των ταμιών νόμος": ίσχυε τον 4ο αι. π.Χ. ή όχι; |
PDF
|
Εμμανουήλ Ι. Μικρογιαννάκης |
85-92 |
Traitement automatique de langue naturelle |
PDF
|
Αγγελική Ράλλη |
93-104 |
Όψεις παραδοσιακής θρησκευτικής συμπεριφοράς των κατοίκων της Λήμνου |
PDF
|
Μανόλης Βαρβούνης |
105-125 |
Ο Καραγάτσης ως σκυταλοδρόμος της διήγησης ή ο Καραγάτσης και οι τρεις άλλοι του Μυθιστορήματος των Τεσσάρων |
PDF
|
Βαγγέλης Αθανασόπουλος |
127-170 |
Stéphane Mallarmé: αισθητική θεωρία και ποιητική πράξη με το πρίσμα της νεοελληνικής κριτικής |
PDF
|
Πολυξένη Α. Γούλα - Μητάκου |
171-213 |
A Silent Boy in search of a Voice: a reading of Beckett's Not I |
PDF
|
Μάρω Γερμανού |
215-222 |
Η διαλεκτική παρόντος / απόντος στο σύγχρονο ευρωπαϊκό θέατρο |
PDF
|
Χαρά Μπακονικόλα - Γεωργοπούλου |
233-242 |
L'enseignement du grec ancien et l'approche de la litterature grecque ancienne |
PDF
|
Αντώνιος Α. Ρήγας |
243-260 |
"Araby": the starting point of James Joyce's journey |
PDF
|
Έφη Α. Λαμπαδαρίδου |
261-294 |
Θεατρική γεωμετρία ή το πολιτικό φάντασμα του Κλεισθένη |
PDF
|
Γιώργος Π. Πεφάνης |
295-322 |
Ποιητικοί προβληματισμοί στη "Μαρία Νεφέλη" ή η αρπαγή της ποίησης |
PDF
|
Μιχάλης Τσιανίκας |
323-341 |
Η ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση |
PDF
|
Αντώνιος Κ. Δανασσής - Αφεντάκης |
343-362 |
Όψεις της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας κατά το 17ο αιώνα. Ο θεσμός του εμπορικού προξένου και το προξενείο των Ελλήνων εμπόρων οθωμανών υπηκόων στον Χάνδακα |
PDF
|
Μήτσα Οικονόμου |
363-438 |
Η παιδεία των Φυλάκων και η κριτική της παραδοσιακής αγωγής στην Πλατωνική Πολιτεία |
PDF
|
Αντώνιος Α. Ρήγας, Βασίλης Κωνσταντόπουλος |
439-456 |
Διαταραχές συμπεριφοράς στη λήψη τροφής: παρέμβαση στο σχολείο |
PDF
|
Αντώνιος Α. Ρήγας, Αντωνία - Λήδα Ματάλα |
457-468 |
Η φύση στον Πλάτωνα |
PDF
|
Ευαγγελία Μαραγγιανού - Δερμούση |
469-477 |
Πρόταση για ένα μαθηματικό προσδιορισμό του λεξιλογικού πλούτου κειμένων της νεοελληνικής γλώσσας: εφαρμογή στο ποιητικό έργο του Γ. Σεφέρη |
PDF
|
Χαράλαμπος Χ. Σπυρίδης, Σταύρος N. Δημητριάδης |
479-486 |
Ίδρυση Κέντρου Παπαδιαμαντικών Σπουδών και επανίδρυση του ναού του Προφήτη Ελισαίου: ψήφισμα του Διεθνούς Συνεδρίου για τον Παπαδιαμάντη |
PDF
|
Φώτιος Αρ. Δημητρακόπουλος |
487-505 |
Το φαινόμενο Πρωτόγονη Κοινωνία και η φιλοσοφική προσέγγισή του |
PDF
|
Ελένη Εργά |
527-532 |
L'humour et l'horreur dans Les Champs d'Honneur et Des Hommes illustres, oeuvre autobiographique de Jean Rouaud |
PDF
|
Μαρία Μαλκογιάννη |
533-558 |
Το αρχαιολογικό έργο στην Παλαιόπολη Άνδρου |
PDF
|
Λυδία Παλαιοκρασσά |
559-578 |
Περί την πατρότητα και χρονολόγηση της λατινικής μεταφράσεως του Επιταφίου του Δημοσθένους του κώδικα Marc. lat. 339 (1550) |
PDF
|
Θεόδωρος Γ. Πίκουλας |
579-587 |
Η μυθο-λογική του Albert Camus |
PDF
|
Ελένη Ποταμιάνου - Παλλάντιου |
589-591 |
Κατάλογος των μελών του Συλλόγου Διδακτικού Προσωπικού της Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών |
PDF
|
|
593-601 |