Αρχή: διπλασιασμός, πύκνωση (διά πλοκής) του νοηματικού της πεδίου |
PDF
|
Εμμανουήλ Ι. Μικρογιαννάκης |
9-19 |
Aux origines de la reception de Kant en Grèce |
PDF
|
Ευάγγελος Α. Μουτσόπουλος |
21-25 |
Η συμβολή της Ιωνίας στον ελληνικό πολιτισμό: το μικρασιατικό ζήτημα |
PDF
|
Θεόδωρος Χ. Σαρικάκης |
27-39 |
Πολιτισμική εμπειρία και ποιητικός λόγος στα "κυπριακά ποιἠματα" του Γιώργου Σεφέρη |
PDF
|
Παναγιώτης Δ. Μαστροδημήτρης |
41-52 |
Εισἠγηση για την επιστημονική σταδιοδρομία και για το συγγραφικό έργο της ομότιμης καθηγήτριας κυρίας Renée Richer |
PDF
|
Παναγιώτης Δ. Μαστροδημήτρης |
53-59 |
Από τους αρχαίους στους νεώτερους: το μήνυμα του ελληνισμού |
PDF
|
Renée Richer |
61-67 |
Γκαίτε - Θέατρο - Ελλάδα: το δυναμικό τρίγωνο μιας πολλαπλής σχέσης |
PDF
|
Walter Puchner |
69-108 |
Φιλολογικές και θεατρολογικές παρατηρήσεις στα δραματικά κείμενα του Αιγαιοπελαγίτικου θεάτρου (1600-1750) |
PDF
|
Walter Puchner |
109-125 |
Ένα γράμμα της μονής του Αγ. Γεωργίου Περιστερεώτα προς τον μητροπολίτη Αικατερινοσλαβίας, Χερσώνας και Ταυρείας Ιώβ το 1819 |
PDF
|
Φώτιος Αρ. Δημητρακόπουλος |
127-136 |
Το Εύοσμον Μυριάνθεμον του θεάτρου μας για τον Γρηγόριο Ξενόπουλο |
PDF
|
Γιώργος Π. Πεφάνης |
137-176 |
Απόσταγμα πενήντα θεατρικών χρόνων: ο μοντέρνος Καμπανέλλης |
PDF
|
Γιώργος Π. Πεφάνης |
177-184 |
1848 dans la chanson populaire du périodique le Républicain lyrique |
PDF
|
Φρειδερίκη Ταμπάκη - Ιωνά |
185-206 |
Μεταφράσεις και μεταφραστές των θεατρικών έργων του Maurice Maeterlinck στην Ελλάδα |
PDF
|
Ιφιγένεια Μποτουροπούλου |
207-218 |
Ο Henri de Saint-Simon και η συμβολή του στην κίνηση των ιδεών στην Ευρώπη |
PDF
|
Μαρία Μενεγάκη - Κιντή |
219-226 |
Η ειρήνη στον Πλάτωνα και στον Ηράκλειτο |
PDF
|
Ευαγγελία Μαραγγιανού - Δερμούση |
227-233 |
L'or et le charbon: trésor et légende analyse de l'épisode du trésor dans le roman Λωξάνδρα de M. Iordanidou ou de l'utilisation de la littérature orale populaire dans la littérature écrite |
PDF
|
Emmanuelle Moser - Karagiannis |
235-246 |
Ηθική και αισθητική: το αριστοτελικό παράδειγμα |
PDF
|
Νικόλαος Χρόνης |
247-262 |
Εγκαινιάζοντας ένα μουσείο για την παιδεία |
PDF
|
Θεόδωρος Γ. Παπακωνσταντίνου, Μαρίνα Δεδούλη |
263-269 |
Ιταλόγλωσσα κείμενα Επτανησίων λογοτεχνών |
PDF
|
Γεράσιμος Γ. Ζώρας |
271-284 |
Η ιδέα της γυναίκας στο έργο του Διονυσίου Σολωμού |
PDF
|
Βούλα Ιω. Λαμπροπούλου |
285-295 |
Μετάγνωση και γραπτός λόγος: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση περιβάλλοντος μάθησης για την προωθηση των μεταγνωσιακών στρατηγικών που σχετίζονται με τη γραφή επεξηγηματικών κειμένων |
PDF
|
Ιωάννης Γ. Μαρμαρινός, Έφη Παπαδημητρίου, Ελένη Ρενζούλα, Βασιλική Μπαλάση |
298-322 |
Η κλασική παιδεία στο Βυζάντιο |
PDF
|
Αγνή Βασιλικοπούλου - Ιωαννίδου |
323-336 |
Ερμηνευτικά και διορθωτικά εις τον Πανδέκτην του Ιουστινιανού |
PDF
|
Γεώργιος Αθ. Τουρλίδης |
337-341 |
Legislating in modern Greek for residents of Wallachia: Athanassios Christopoulos and the language of Karatzas’s Nomothesia (1817/8) |
PDF
|
Γιώργος Ανδρειωμένος |
345-354 |
Ο κοινωνικός χαρακτηρισμός ως πεπρωμένο: ένα σχόλιο στην Ανδόρρα του Max Frisch |
PDF
|
Χαρά Μπακονικόλα - Γεωργοπούλου |
355-362 |
"Το δοκίμιο ως λογοτεχνικό είδος: Γ'. Η περίοδος ανθήσεως της νεοελληνικής δοκιμιογραφίας - Λογοτεχνική γενεά του 1930 και επίγονοι: προσδοκίες και (;) πραγματοποίηση" |
PDF
|
Νικόλαος Κ. Πετρόπουλος |
363-405 |
Οργάνωση της Φιλοσοφικής Σχολής (2000-2001) |
PDF
|
Γεράσιμος Γ. Ζώρας |
409-456 |