Στόχοι και τρόποι διδασκαλίας στα νέα Προγράμματα Σπουδών
Περίληψη
Το κείμενο συγκρίνει τους διδακτικούς στόχους και τους τρόπους διδασκαλίας οκτώ νέων Προγραμμάτων Σπουδών (2021) με τους στόχους των αντίστοιχων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (2003) του Δημοτικού Σχολείου. Οι δύο αυτές συγκρίσεις αποσκοπούν κυρίως στο να απαντηθεί το ερώτημα εάν τα νέα Προγράμματα Σπουδών είναι βελτιωμένα ποιοτικά σε σχέση με τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών που εφαρμόζονται μέχρι σήμερα, δηλαδή εάν σηματοδοτούν ενίσχυση των διδακτικών στόχων οι οποίοι απαιτούν υψηλού επιπέδου διαδικασίες σκέψης και των ενεργητικών και συμμετοχικών τρόπων διδασκαλίας για τους μαθητές
Πλήρες Κείμενο:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.26247/kritekp.4.2419
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.