Ολόκληρος Τόμος
Δείτε ή κατεβάστε ολόκληρο τον τόμο |
Πίνακας Περιεχομένων
Άρθρα
Εισαγωγικό Σημείωμα | |
Ερμηνείες των νηπιαγωγών για τις επιδόσεις των μαθητών στο γνωστικό αντικείμενο της γλώσσας: τα όρια της κοινωνικής θεωρίας και ο βιολογισμός | |
Ελένη Ζάχου |
Κριτικός ψηφιακός γραμματισμός - Για τη μείωση των ανισοτήτων πρόσβασης στην ψηφιακή γνώση | |
Ειρήνη-Ζωή Κοντόσταυλου, Γιάννα Κατσιαμπούρα |
Οι δαπάνες για την εκπαίδευση στη μεταπολεμική περίοδο και η θεωρία ανθρώπινου κεφαλαίου | |
Δημήτρης Μαριόλης |
Η εφαρμογή της Κριτικής Παιδαγωγικής στο σύγχρονο σχολικό πλαίσιο | |
Ροζαλία Μάτσια |
Σχολικό βιβλίο - ιδεολογία - εξωτερική πολιτική: H περίπτωση των Βουλγάρων ως εθνικών «άλλων» στην ιστορική αφήγηση των ελληνικών σχολικών βιβλίων «νεότερης και σύγχρονης Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού» της περιόδου 1944-2017 | |
Κυριάκος Μπονίδης, Δημήτρης Χαραλάμπους, Μαρία Κοντοβά |
Το εκπαιδευτικό έργο από τη σκοπιά της εξουθένωσης, της ικανοποίησης και της δημιουργικότητας των εκπαιδευτικών | |
Περικλής Παυλίδης |
Αναλυτικά Προγράμματα και κοινωνική αποτελεσματικότητα: Κριτική προσέγγιση του νέου Προγράμματος Σπουδών (2023) Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής Ε’ & Στ’ Δημοτικού. | |
Μαρίνα Σούνογλου |
Δήλωση αλληλεγγύης μελών του διδακτικού προσωπικού του Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. στον αγώνα των εκπαιδευτικών | |
Ψήφισμα μελών της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ σχετικά με τη διαδικασία υλοποίησης της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών | |